MARGARIDA

Mitjó de canya mitjana amb DAISY. Fet a Espanya. Cotó pentinat.

La sèrie Fantasy combina colors i dissenys, per fer-los com ells.

Mitjons fets a Espanya.

Composició

85% Cotó
11% Poliamida
4% Elasthane

Compra els teus mitjons online i rep el lliurament en 24 hores

8,00 €
5 1
,
5/ 5 MARGARIDA
Impostos inclosos
clear

Guia de talles

EUUSUKCM
35-40 3.5-7.5 3-7 20-25
41-46 8-12 7.5-11.5 26-30
47-52 12.5-17.5 12-16.5 31-36

GUIA DE MIDA
Mides
En estoc

1

Mitjons de canya mitjana amb dibuix de fantasia DAISY, et convidem a comprar mitjons fets a Espanya, plens de disseny i imaginació.

El seu cotó d'alta qualitat pentinat amb certificat OEKO-TEX i disseny espanyol, fan que els nostres mitjons de fantasia únics, còmodes i divertits.

Mitjons fets a Espanya.

Compra els teus mitjons online i rep el lliurament en un termini de 24 hores.

031.722

Referències específiques

CURES

Recomanem rentar els mitjons del revés en un programa d'aigua freda per a productes delicats i sense productes blanquejadors per conservar els colors, la forma i la mida original.

No està indicat l'ús d'assecadora perquè l'alta temperatura pot fer que el mitjó es deteriori, pugui disminuir-ne la mida i deteriorar les fibres. Si ho tendeixes recorda igualment fer-ho del revés per protegir dels raigs solars la part exterior.

Per retirar l'etiqueta que va cosida recorda estirar el fil amb què va cosida i que està senyalitzat amb aquesta icona.

En cas que no puguis, fes servir unes tisores però evita estirar l'etiqueta perquè pots trencar el teixit.

 

MARGARIDA

8,00 €
xat Socks&Co