ÀMBIT DEL CONTRACTE: Aquestes condicions generals de compra s'apliquen a la venda de tots els productes del nostre lloc web als consumidors que puguin ser lliurats en comanda a Europa (Euro Currency). Clients majors d'edat (+18 anys) Se li reserva el dret de cancel·lar el compte d'accés d'un client si es detecten actes fraudulents, especulatius o de mala fe en l'ús d'aquest servei.

LÍMIT DE COMPRA: No està permès realitzar compres superiors a 3.000 € (Import permès per cada empresa segons criteris) per raons de seguretat de l'empresa.

FORMA DE PAGAMENT: Les compres realitzades es poden pagar per diferents formes de pagament. Disposem de les següents formes de pagament:

- Targeta de crèdit exprés Visa, Mastercard o Amercian.

- Targeta de dèbit

- PayPal

- Transferència bancària

- Efectiu en el lliurament

Els proveïdors o emissors de mitjans de pagament poden adoptar mesures antifrau que impliquin el rebuig de determinats tipus d'operacions. L'empresa no es fa responsable de l'aplicació d'aquestes polítiques de seguretat.

PREU: Els preus dels productes que apareixen detallats, no inclouen l'I.V.A (Impost sobre el Valor Afegit), iGIC (Impost General Indirecte de Canàries), o IPSI (Impost sobre Producció, Serveis i Importació a Ceuta i Melilla), segons correspongui, descomptes, rebaixes ... El preu pot variar segons el VATS establert per la llei.

LLIURAMENT: El termini de lliurament de les comandes pot variar entre 7 dies i 14 dies, sempre amb un termini màxim de 30 dies laborables. (A discreció de l'empresa)

En el possible cas de no rebre el producte, pot posar-se en contacte amb nosaltres per procedir a la reclamació.

- Enviament estàndard: El client haurà d'abonar les despeses de transport en compres inferiors a 70 € a la Península i Balears i 80 € a Canàries, Ceuta i Melilla.

- Enviaments "Exprés": el client ha de sol·licitar aquest enviament i abonar les despeses de transport independentment de l'import de la compra.

- En el cas d'enviaments a Ceuta i Melilla, el client també haurà d'abonar els impostos i duanes generats per la comanda. Aquestes despeses s'abonen en el moment de la rebuda de la comanda i en cap cas s'inclouran en el preu pagat pels productes.

-En el cas d'enviaments a Canàries, el client també haurà d'abonar les despeses de gestió a la Duana que generi la comanda (10 €) i l'AEIM independentment de l'import de la comanda quan correspongui. A més, per a comandes amb RRP superior a 250 € el client haurà d'abonar l'impost corresponent. Aquestes despeses s'abonen en el moment de la rebuda de la comanda i en cap cas s'inclouran en el preu pagat pels productes.

El producte s'enviarà a l'adreça indicada pel client, sempre que el client estigui disponible en aquesta adreça, si el client està absent, la comanda podrà ser dipositada a les oficines del transportista, deixant una nota informativa a la seva adreça.

-INTERCANVIS I DEVOLUCIONS: El client disposa d'un termini de 14 dies naturals per a la realització de la devolució. El producte o productes han de conservar el seu embalatge original i la seva factura de compra, sempre s'obté el dret de devolució si el producte es troba en bon estat, en cas contrari, l'empresa no està obligada a retornar cap import.

L'empresa reemborsarà l'import corresponent (incloses les despeses d'enviament del lliurament inicial, encara que excloent les despeses de gestió a la duana d'aquest enviament) sense demora indeguda i, en tot cas, abans que hagin transcorregut 3 dies naturals des que el producte ha arribat a les nostres instal·lacions.

-GARANTIA DELS PRODUCTES ADQUIRITS:La garantia oferta és la que estableix el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris. L'empresa respondrà de qualsevol falta de conformitat que es manifesti en el termini de dos anys des del lliurament.

-ATENCIÓ AL CLIENT: Per a qualsevol reclamació, dubte o suggeriment pots posar-te en contacte amb nosaltres trucant al 644 26 04 85 de dilluns a divendres de 10:00h a 19:00h o per correu electrònic [email protected]. Us recordem que teniu una secció de contacte a la nostra pàgina web.

El Servei d'Atenció al Client atendrà i respondrà de la seva reclamació al més aviat possible, i en tot cas en el termini màxim d'un mes.

- MODIFICACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS DE COMPRA.

L'empresa es reserva el dret de modificar en qualsevol moment les presents Condicions Generals de Compra. Cap canvi afectarà les comandes que ja estan en curs.

- FORÇA MAJOR. El compliment per part de l'empresa de la totalitat o part de les seves obligacions quedarà suspès en cas de desvinculada o força major que impedeixi o retardi el seu compliment. La guerra, els disturbis, la insurrecció, els disturbis socials, les vagues de qualsevol tipus i els problemes de subministrament no atribuïbles a l'empresa es consideraran com a tals, en particular, sense limitar aquesta llista. L'empresa informarà al client d'aquest fet fortuït o força major en el termini de set dies des de la seva aparició. En el cas que aquesta suspensió s'estengui més enllà d'un termini de quinze dies, el client tindrà llavors la possibilitat de donar per finalitzada la comanda i procedirà a la seva devolució en les condicions previstes en el punt 6 d'aquestes Condicions Generals de Compra.

LEGISLACIÓ APLICABLE I JURISDICCIÓ: Les presents Condicions Generals de Compra estan subjectes a la legislació espanyola. Sense perjudici de l'anterior, el consumidor no resident a Espanya també gaudeix de la protecció garantida per les disposicions obligatòries de la llei del país on té la seva residència habitual. Les parts se sotmeten, a la seva opció, a la resolució de controvèrsies i renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili del client.

xat Socks&Co